maandag 25 januari 2016

Aan de beterhand

De voorbije 2 weken werd er niet veel gehaakt of gebreid. Te inspannend. Wat ik wel deed: draadjes instoppen! Een werkje waar je niet bij moet nadenken én een werkje dat nu eenmaal ook gedaan moet worden.
Ik stopte de draadjes in van het deken voor één van de dochters waar ik in juni mee startte.



Af en toe haakte ik er aan als tussendoortje én het was een ideaal projectje om mee naar het HandWerkCafé te nemen. Ik kon er weinig aan fout haken tijdens het babbelen en lachen ;).



Nadat alle draadjes weg waren, haakte ik er eind vorige week nog een rand aan. Het doet deugd terug te handwerken ;).



En zoals steeds dacht ons hondje dat hij moest helpen bij het nemen van de foto's ;).



Ik haakte al eerder zo 'n deken uit het boek van Saskia en Claire, maar deze werd nog wat groter (110 x 170 cm).



Ik hoop in de komende weken het babydekentje klaar te krijgen!







18 opmerkingen:

  1. Prachtig deken! Geweldig mooi kleurtjes koos je! Het fotomodel maakt het uiteraard helemaal af! Wat had je gedacht? ;-)
    Hopelijk ben je snel weer helemaal beter... dan toch liever een breivirus hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie deken. Fijn dat haken je vriend en medicijn was de afgelopen weken. Goed herstel toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful blanket, love the colours. Hope you are feeling better.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed te lezen dat je aan de beterhand bent.
    Leuke locatie om te haken en mooie creaties af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel toffe plaats voor ons HandWerkCafé, mét lekkere drankjes. Helaas sluit de zaak binnen enkele weken :(.

      Verwijderen
  5. wat een geluk heeft je dochter, zeg!
    Jij bent een supermoeder.

    Heel gezellig werd het deken, en NOG gezelliger met dat wit pluizig beest er op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat pluizig beest gaat volgende week weer een stukje kaler zijn ;)...

      Verwijderen
  6. Dat ziet er niet slecht uit in dat handwerkcafé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow! This blanket is stunning!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat! En wat heerlijk dat alle draadjes zijn weg gestoken. Prachtige deken!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen