zaterdag 13 juni 2015

Stilletjes...

... is het hier op mijn blogje. Dat wil niet zeggen dat ik niet meer handwerk, maar heel veel komt er momenteel niet uit de vingers.

2 weekjes geleden was ik, samen met een groepje vrienden, uitgenodigd om een weekendje te komen logeren in de Bourgogne in Frankrijk. We genoten er van het goede weer (terwijl het hier blijkbaar regende en waaide), maakten mooie ochtendwandelingen, bezochten musea en een mooie site, aten lekker, genoten van de mooie natuur en bovenal van de stilte.



Ik nam ook een handwerkje mee, maar haakte echter maar 1 (één!) halve bloem...



... omdat ik het, zittend op een bank, te druk had met genieten van de omgeving ;).



Thuisgekomen, was het even de knop omdraaien en er terug invliegen. Huishouden, werk, tentoonstelling bezoeken, ...
Er werd niet veel gehaakt aan het pixeldeken, slechts enkele rijen kwamen er bij...



... want ondertussen kreeg ik de vraag om "iets" te haken dat als cadeautje moet dienen. Hiermee sta ik al ver, maar ik kom katoen te kort. Misschien kan ik hier een oproepje lanceren?  Ik ben op zoek naar 1 bolletje Catania 6193 of 2 bolletjes Catania 210. Deze zijn niet meer te verkrijgen. Indien iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag!



En in de week die komt, zou ik nog 1 geheim cadeautje moeten maken. Hopelijk kan ik spoedig enkele afgewerkte handwerkjes aan jullie laten zien.
Prettig weekend!


6 opmerkingen:

  1. Ik heb hier een hele schuif vol Catania, maar helaas niet de kleur die je zoekt :-(
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, die bourgogne ziet er fantastisch uit!

    Wat de wol betreft, kan ik helaas evenmin helpen, geen enkele kleur van oranje op dit moment!

    Ben benieuwd naar het geheim cadeau!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een reuzewerk dat pixeldeken! Aan de katoen kan ik je helaas ook niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Leen,
    Ik heb tussen mijn bolletjes katoen gekeken, maar helaas zit er geen kleur oranje/rood bij tussen zoals die op jouw foto... Jouw pixeldeken wordt in ieder geval prachtig en er enkele dagen tussenuit gaan kan heel veel deugd doen, hè!
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je er even een paar dagen tussen uit bent geweest. En even niet haken kan ook fijn zijn. Succes met je 'geheime'cadeuatje. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ga jij maar snel je geheim cadeautje afmaken... je bent niet alleen... er zit er hier ook zo eentje! 't Wordt wel spannend! Leuk spannend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen