maandag 10 juli 2017

Tussendoortjes

Enkele weken na de verjaardag van de kleinzonen was ook hun mama jarig. Eline werd 30!

Voor haar haakte ik een minislinger. Het patroon voor de cijfers vond ik hier. Ik maakte hem met Sparkle van byClaire. Volgens het label dat rond het bolletje zit is dit de kleur oker, voor mij lijkt het goud ;).



Ik haakte ook nog een verzoekje. Onze poetshulp huwde einde mei. Ze zocht een mandje om de flesjes met zeepbellenblazers mooi mee te kunnen nemen. Niets gevonden in de winkels, dus haakte ik er eentje.

Het bekende patroon van byClaire + het katoen van byClaire maakten samen deze mooie mandjes. Ik maakte er eentje in dunne en eentje in dikkere katoen, zodat ze zelf kon kiezen welk ze graag op de grote dag wilde gebruiken.




Ik vind deze mandjes superleuk om te maken. Je kan de grootte aanpassen en het met zoveel dingen vullen, zodat je steeds weer een origineel cadeautje hebt.

8 opmerkingen:

  1. Tof! Ik zou het mandje met het dikkere garen kiezen. Mooi stoer!
    En nog proficiat met de jarige (schoon ?)dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht ik toch even dat jij 30 was geworden?! ;-)) nee hoor grapje. Maar alsnog gefeliciteerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het mandje was zeer geslaagd en het kreeg veel lovende commentaar die dag. Nu word het gebruikt voor de kleine potjes nagellak van de dochter op te bergen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd!
    Super geslaagde mandjes, heel chique en toch stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik vind het wel wat hebben die mandjes in sober wit, dan komt de structuur van de steken nog meer uit. Mooi gemaakt weeral Leen.

    BeantwoordenVerwijderen