dinsdag 6 december 2016

Slingers en vlaggenlijnen

Tijdens het platliggen vorige zomer, haakte ik heel veel vlaggetjes. Ik maakte er een vlaggenlijn mee die ik cadeau deed. De resterende vlaggetjes haakte ik de voorbije weken tot vlaggenlijnen. Zij kunnen allemaal mee naar de kerstmarkt.
 

't Zonnetje schijnt in de hobbykamer ;).

Verder haakte ik het voorbije jaar tussendoor nog enkele van mijn "successlingers". Ik vind ze nog steeds superleuk, maar heb een beetje overdreven met het haken. Ik kan er immers geen 10 in mijn huis ophangen ;).
 




Deze slingers, en nog veel meer, te koop op de kerstmarkt!

6 opmerkingen:

  1. Amaai... je hebt er duchtig op los gehaakt! Maar ze zijn dan ook geweldig mooi... die ben je zo kwijt op de kerstmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slingers en samen met de andere spulletjes kan het haast niet anders of de kerstmarkt moet een succes worden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij kan het feest beginnen met zoveel vlaggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha de successlingers. ♥ De paarse die ik van jou cadeau kreeg, wordt elke verjaardag met plezier opgehangen!
    Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou succes slinger hangt hier altijd. Elke dag. Elke dag een feestje om naar te kijken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn wel echt heel erg leuk! Die ben je waarschijnlijk zo kwijt op de markt.

    BeantwoordenVerwijderen