zaterdag 2 juli 2016

Op het juiste moment...

Wegens rugklachten ben ik sinds een grote week buiten strijd. Veel anders dan liggen en af en toe eens door huis schuifelen, doe/kan ik niet.

Ook haken lukte niet goed. Zeker niet als je met een dekentje bezig bent; het is vrij groot en daardoor niet simpel te hanteren als je ligt ;).

Wat was ik blij toen ik het nieuwste ontwerp zag van Herriët! Echt op het juiste moment voor mij.
Mijn man printte de beschrijving en zette mijn mandje met katoen bij me in de zetel.
Leuk om er af en toe een paar rijtjes aan te haken, zelfs liggend ;).

Zo ver ben ik al:



Ik heb enkel nog ringen nodig om de rammelaars af te werken.
De dames van het HandWerkCafé gaan volgende week op workshop (zo jammer dat ik niet mee kan), zij mogen enkele ringen voor me meebrengen ;).

11 opmerkingen:

  1. Oei dat is niet goed "op de sukkel" met je rug. Ik vind dat je heel moedig bent om toch nog aan haken toe te komen. Schattige rammelaartjes worden dat! Je bent al mooi gevorderd. Misschien is je rug volgende week al beter zodat je toch nog mee naar de workshop kan... ik duim voor je... je weet maar nooit of het helpt! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk patroontje, fijn dat het lukt om daaraan te werken. Sterkte met je rug!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ai ai ai , beterschap met de rug ! Gelukkig dat je nog kunt haken ;-)
    Liefs !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat valt niet mee, ik weet het uit eigen ervaring, van harte beterschap en neem je goed in acht. Fijn dat je dan wat afleiding in het haken kunt vinden. Hopelijk gaat het snel weer beter met je. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, weet wat het is, had zelf vorig jaar een hernia! Fijn dat deze kleine projectjes je goed af gaan!
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet bunnies in nice colors :-). Get well soon!!
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het ondertussen al een beetje beter met je gaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So very cute! Thanks for sharing with us at Creatively Crafty #CCBG.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar voor je! Wel fijn dat je toch nog af en toe wat kan haken. Ze zien er zo lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are so darling! Hope your recovery is going smoothly. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen