zondag 6 maart 2016

Mooie kleurtjes - 5 - met een weggevertje

Zoals beloofd: een 5e en laatste berichtje over de "mooie kleurtjes".

9 kleuren koos ik uit mijn kast, bijna 12 bolletjes werden er opgehaakt tot 4 babydekentjes.





Eén van deze dekentjes kan van jullie worden, maar daar moet je wel wat voor doen ;)!

Rond Pasen komt ons 2e kleinkind er aan, een broertje voor Storm! Schoondochter werd uitgerekend voor Paasmaandag.
Hoe kan je een dekentje winnen? Raad geboortedatum en -uur van ons 2e kleinzoontje. Wie er het dichtst bij is, wint een dekentje naar keuze. Indien er verschillende deelnemers de datum juist hebben, dient het uur als schiftingsvraag. Vermeld ook even welk dekentje je graag wint.
Meedoen kan tot aan de geboorte ;).













Veel succes!


25 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Ze zijn allemaal prachtig..echt heel mooi en dat je één van ons daar dan mee wil verwennen...hoe lief! Nou..ik kies voor 24 maart..de geboortedag van mijn man...en ehhh...1 uur 'smiddags! :) Lieve groet Petra O ja..ik kan niet kiezen hoor...echt allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 27 maart (keigoede datum, ik kan hem persoonlijk aanbevelen)om 04.05 u.
    Ik ben verliefd op dekentje 2 !
    Wens de schoondochter alvast een goede bevalling en een mooie kraamtijd !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben jij op Pasen jarig? Wat leuk!

      Verwijderen
    2. Ben verliefd op dekentje 4! :-) Proficiat met het op komst zijnde kleinkind! 't Zal wel geboren worden op 30/3! :-) Zelf word ik ook weer oma begin oktober...dekentje zou al een bestemmelingetje hebben.

      Verwijderen
  3. 29 maart om 14.18 u., ik ga voor dekentje 1.
    Alvast gefeliciteerd, oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 28 maart om 5.14 uur 's ochtends :-))
    Dekentje 1!
    Mocht ik winnen, dan gaat het dekentje naar één van mijn petekindjes :-))
    Spannende tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk weggevertje! Ik kies 2 april om 3:04 en mijn voorkeur gaat naar dekentje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig, zeg, leven wij allemaal mee met de geboorte van kleinkind twee.

    Ik doe heel graag mee en kies 30 april om 9u 's ochtends. En ik zie het liefst het vierde dekentje met de granny's.

    Baby, blijf nog even zitten, he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Brigitte, ik hoop voor mijn schoondochter écht wel dat jij maart bedoelde en niet april ;)?

      Verwijderen
    2. oeps ja, sorry: 30 maart om 9u

      (ik wou eerst 2 april zeggen, vandaar de vergissing)

      Verwijderen
    3. Haha ons Bibiche is helemaal van haar melk! Hoe zou dat nu toch komen?

      Verwijderen
  7. Wat een lief idee. Een zacht mooi dekentje weg geven. En een leuke spannende manier om hem e kunnen winnen.
    Aangezien ik al zo'n prachtige slinger bij je heb gewonnen (Ben er nog steeds zo blij mee!) gun ik iemand anders de kans om zo'n echt 'vrolijk' dekentje te winnen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, zo leven wij allemaal een beetje mee! Weet hoe spannend het is rondom de uitgerekende datum.
    Ik gok op dinsdag 29 maart om 13.05 uur. Om dekentje 4, ik vind de granny's prachtig. Veel succes aan je schoondochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige exemplaren !! Maar nummertje 4 springt er toch bovenuit...
    Ik gok op 26 maart om 15u13

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik pas voor het wedstrijdelement, want ik weet zo meteen geen bestemming voor een dekentje. Maar ik wil wel zeggen hoe prachtig ze zijn! Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dekentjes! Nummer 4 vind ik ook de mooiste! Ik gok op 31 maart, 03:15 uur. Veel geluk gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze alle vier heel mooi en het laatste krijgt helemaal mijn voorkeur. Echt helemaal mijn ding...maar net zoals Janusje heb ik direct geen kandidaat voor zo'n dekentje... wij moeten hier nog wat jaartjes geduld hebben vrees ik. Dus ik laat de kans aan een ander... maar mooi zijn ze wel! Alvast veel geluk met de toekomstige kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. graag doe ik mee en gok op 26 maart om 1.30 , en graag doe ik mee voor dekentje 2
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Leen, ik gok op 30 maart om 03.30u dat jullie kleinzoontje geboren wordt. Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Leen,
    mag het een aprilvisje zijn, dus 1 april om 10.00uur.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful blankets! Each one is really beautiful ♥. I'll try my luck and bet on April 4, 19:27h. If I would win, I would go for blanket No. 3 and - if possible - contribute it to the charity project of Blij dat ik brei for the slum people in Floresti/Romania (http://www.blijdatikbrei.com/handwerken/de-handwerkactie-voor-2016-van-top-tot-teen/). Thanks for this wonderful giveaway and all the best for the expecting mother! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for sharing in my link up. You are welcome to share again NeXT week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations for being 3. in my link up last week.
    New party tomorrow morning at 9 :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij wagen ook nog graag een gokje : 3 april (verjaardag Guy) om 8 u 's morgens. En ik vind dekentje 4 prachtig ! Nilli

    BeantwoordenVerwijderen