zaterdag 4 juli 2015

Ver-slingerd: give away

(Met dank aan Claire voor de woordspeling!)

Jullie konden het al zien de voorbije weken: ik haakte slingers. Het patroon uit "Haken & Kleur: buiten" is super om te haken! Ik nam mijn voorraad Catania en zocht de kleurtjes uit.





3 slingers heb ik nu en eentje wordt van iemand van jullie! Inderdaad, een give away!

Laat in een reactie weten welke slinger je graag zou winnen en waarom. Ik ben benieuwd naar jullie voorkeur.

De roze slinger?

De blauw-groene slinger?

Of de blauwe slinger?

Meedoen kan tot vrijdagavond 10 juli. Zaterdagavond zal een onschuldige hand uit de familie de winnaar aanduiden.
Vermits de onschuldige hand pas op zondag langs komt, kan je nog tot zondagmiddag meedoen!



Veel succes allemaal!





15 opmerkingen:

  1. Ik heb de slinger in het echt mogen bewonderen. ik weet hoe mooi ze zijn. Ik doe graag mee voor de blauw-groene slinger.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle drie heel mooi, een moeilijke keuze dus. Ik kies dan maar voor de blauwe versie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Ik doe heel graag mee en kies voor de blauwe. Maar... Ik doe mee voor Esther van Pippa's Hus, want daar zouden die prachtige blauwe slingers met open armen ontvangen worden :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig toch hoe we tegelijk aan een "give away" dachten...;-)
    Ik zou heel graag mee doen voor de roze versie.... die zou perfect staan in mijn naaikamer met het roze Pipjesbehang... Elke dag feest dan! De blauwe versies zijn ook prachtig maar mijn voorkeur gaat toch naar de roze uit... ik heb wat met roos de laatste tijd... gek voor een madam zoals ik die haar dochters nooit in het roze wou...alleen maar lekker stoere kleren...een late roeping zeker?
    En nu maar hopen dat ik win... Fijne zondag Leen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst wou ik geen reactie plaatsen om "een bepaalde persoon" meer kans te geven om te winnen (omdat ik weet hoe mooi ze de slinger vond), maar Sandra bracht de oplossing ! Ik wil ook meedoen, voor Esther van Pippa's Hus ! En de slinger, tsja de blauwe natúúrlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou lieverds, ik ben er gewoon een beetje ontroerd van. (Echt waar...zo lief.)
    Dat jullie meedoen voor mij. Dan heb ik drie kansen!!! Ik doe uiteraard mee voor de blauwe.
    En tja waarom? Ik blauw leuk vind, ik niet zo goed kan handwerken als de meesten van jullie dus dit niet uit mijn handen tevoorschijn komt. En gewoon omdat ze mooi zijn en ik er blij van wordt. :-)))) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away! Ik doe ook graag mee. Een vriendin van me is ziek en dol op roze. Ik zou haar graag willen opvrolijken met de roze slinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuk! En die slingers zijn allemaal mooi! Maar ik zou graag meedoen voor de roze. Gewoon omdat-ie er voor mij uitspringt. Ik vind roze zo leuk en vrolijk! Lijkt me leuk om dit op te kunnen hangen als ik jarig ben over 2 weken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such beautiful work. I better keep practicing. I would love the blue sling for my bedroom. I have a blue comforter and dresser scarf that I crocheted... Your work is amazing. I hope I can do hat one day, but if not my room then for my new grandson's room would be wonderful to fix it up a bit. How generous of you! Thank you ever so much! This is very exciting. !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just lovely! What a lot of work!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie give away, je slingers zijn prachtig. Ik waag mijn kans voor de roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love these! And I loved seeing these and triangular banners strung up together outside (in another post, I think).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh!
    Ik zie het te laat,
    kan het nog?

    Is de winnaar getrokken?
    Als het nog moet gebeuren,
    dan heel ga ik heel graag voor de groen-blauwe!
    (doet heel erg vakantiestemmerig aan)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toemme, te laat....komt ervan als ge de blogs verwaarloost......

      Verwijderen