zondag 16 november 2014

Babydekentje - bis

En nóg was mijn voorraad Annell Rapido niet op... Er lagen verschillende kleurtjes te wachten om iets mee te maken.

Ik zag een deken gehaakt met de V-steek en wilde dat ook wel eens proberen. Ik besloot om nog een babydekentje te haken.

Telkens 2 rijen kleur, afgewisseld met 1 rij wit.



Voor de rand vond ik inspiratie bij Brigitte. Zij maakte aan haar schitterende deken een pomponnetjesrand.



Ik was halfweg met mijn rand toen mijn voorraadje witte wol helemaal op was. Vlug 2 bolletjes bijbesteld en dit weekend kon ik mijn dekentje verder afwerken.




Nu nog iets verzinnen om de laatste bolletjes op te werken ;). Iemand een voorstel?




2 opmerkingen:

  1. Rood, wit, blauw en oranje? Een bloemenkrans voor koningsdag? (Ik maakte deze: http://draadenpapier.blogspot.nl/2013/04/bloemetjes-haken-in-rood-wit-blauw.html) of iets voor voetbal (ik vond laatst dit leuke bal-mannetje: http://draadenpapier.blogspot.nl/2013/04/bloemetjes-haken-in-rood-wit-blauw.html).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit dekentje wordt weer wondermooi!
    Zeker met die Brigitte-pomponrand!
    Echt heel lief die combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen