vrijdag 9 mei 2014

Pfffttt......

Soms loopt het niet zoals je wilt... Maandag was ik er nog zeker van het één en ander af te kunnen werken, maar het liep anders. Wegens allerlei vervelende omstandigheden werd er deze week niet gehandwerkt.

Sinds vandaag loopt alles weer zo goed als normaal, dus we gaan er weer voor!

Pippi Langkous moet nu écht wel dringend haar krijgen. Ik heb vanalles klaarliggen om haar vlechten te bevestigen.


Morgen eerst uitproberen.

Ondertussen heb ik nog een duiveltje gehaakt. De vorige haakte ik met naald 3,5, nu gebruikte ik naald 2,5.


Zoals jullie zien zijn bijna alle onderdelen klaar, nu nog in elkaar zetten.

Ik hoop alles nog klaar te krijgen voor de workshop en tentoonstelling in ons handwerkcafé morgen.
Heb je nog geen plannen zaterdagnamiddag, kom dan gerust een kijkje nemen!



1 opmerking: