zondag 23 februari 2014

Gewonnen!

Ik wilde al langer de riddermuts haken, maar het kooppatroon is in het Engels en dat zag ik niet zo zitten. Toen Annelies me liet weten dat het patroon in het Nederlands in haar boek zou komen, besloot ik het boek aan te schaffen.

Enkele weken geleden organiseerde Annemarie een give away. Alhoewel er al veel kandidaten waren om dit mooie boek te winnen, waagde ik toch ook nog mijn kans. Ik was immers nog niet tot in de boekhandel geraakt.

Wat was ik blij toen ik zag dat ik gewonnen had!


Nu heb ik echter een luxeprobleem: ik weet niet wat eerst te haken ;). Het kindervestje voor de kleinzoon, de riddermuts, een omslagdoek, het heerlijk zacht dekentje, of die andere omslagdoek, ...
Eén ding is zeker: ik ga mij de eerstvolgende maanden écht niet vervelen!

Dank je wel Annemarie voor de leuke give away én dank je wel Annelies voor het fantastische boek!

1 opmerking: