vrijdag 17 januari 2014

Nog één bolletje...

Een grote week geleden kwamen mijn bestelde kleurtjes Stylecraft aan voor het Crochet Along deken. Eén kleur was niet in voorraad en zou nageleverd worden.
Ik vond het een beetje te gek dat Charlotte hiervoor speciaal een zending zou doen.

Gelukkig had N. ook nog wat besteld en ging zij zelf haar bestelling ophalen bij Charlotte. Ze bezorgde het bolletje aan haar man G., die het op zijn beurt aan mijn echtgenoot meegaf.

Om te laten weten dat het bolletje reeds bij hen was, bezorgde G. mij deze foto:


Bedankt N. en G.!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb jij een grote bol wol besteld ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n mega bol wil toch iedere haakster, hahaha :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto!
    Kom elke maandag weer een creatie linken op ikblogjijblogt, wie weet zet ik je extra in de kijker!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen