dinsdag 21 januari 2014

Laptophoes

Vandaag werd, eindelijk, de laptophoes voor de jongste dochter gemaakt. Het stofje had ze al lang uitgekozen. Ze wilde het combineren met zwart, maar dat had ik niet in huis.

Toen ik vorige week in Berchem was, ben ik bij stoffenwinkel Eclips binnengesprongen. Ik kocht daar niet alleen een zwart stofje, maar natuurlijk ook nog wat andere leuke stofjes ;).

Terwijl de dochter examen was gaan doen (het 8e, nog 3 te gaan), kon ik haar laptop even gebruiken om de afmetingen van de iPadhoes uit Stof voor durf-het-zelvers aan te passen. Na de nodige aanpassingen begon ik er aan.

Het is jàren geleden dat ik zoveel moeite had om een rits fatsoenlijk in te stikken. Weet niet hoe het kwam, maar ik werd er niet echt vrolijk van.
Na het nodige gezucht, is het uiteindelijk toch redelijk gelukt.

De hoes is klaar, mét een klein schoonheidsfoutje, maar de dochter is er blij mee. En dat is wat telt!

Het "cassette"stofje komt van De Stofferie.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en tof stofje !! Ik kan geloven dat de dochter er blij mee is !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie geen schoonheidsfoutje. Als de dochter maar tevreden is hé. Mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen