vrijdag 27 september 2013

Zó leuk om te haken...

Deze week het bungeldraakje afgewerkt. Hij is de 3e knuffel die ik maakte uit Bungelknuffels haken. Door de bultjes op zijn rug was het iets meer naaiwerk.


Hier zijn ze met z'n drieën.
Vorige week kocht ik enkele nieuwe haakboekjes. Deze zijn al goed gebruikt. Uit Grappige gelukspoppetjes en co maakte ik Flap de olifant en clowntje Pip.


En uit Gelukspoppetjes haken maakte ik opa en oma.

Hun bril is nog in de maak.
Zodra mijn bestelling van Knussel er is, kan dit bungelrupsje afgewerkt worden.


4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijke knuffelbeestjes en -poppetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, zo krijg je een leuke bungel-familie bij elkaar! Super!

    Lieve groetjes van Saskia & Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel snoezig uit, die bungelpoppetjes!
    Maandag komt er weer een link your stuff op ikblogjijblogt, kom gerust weer een kijkje nemen en een linkje zetten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen