maandag 26 augustus 2013

Maandag 2 september...

... wordt onze kleinzoon S. al een half jaar! Wat wordt hij al groot!
Hij zal dan ook voor de eerste keer naar de onthaalmoeder gaan en kan daar kennis gaan maken met andere kindjes.

Hij had nog enkele, herkenbare, slabjes nodig om bij de onthaalmoeder te gebruiken. Voorlopig heb ik er 4 gemaakt, maar er kunnen er nog volgen.

Elke slab heeft dezelfde achterkant.

Het groene stofje komt van de nieuwe Turnhoutse stoffenwinkel Misses Needle.
Aan de voorzijde maakte ik ze allemaal verschillend.

De badstof komt van een, volgens mij nog nieuwe, babyhanddoek uit de kringloopwinkel.
Ik maakte ook nog een luiermapje en kleinere slab met dit leuke stofje. Dit kan voor één van jullie zijn, want ik ga het gebruiken als cadeautje voor een give away bij 65 volgers.


De mama van S., die muziekles gaat geven, had nog een sleutelhanger nodig. Voor haar maakte ik deze:

Gemaakt uit een klein restje van een hele leuke stof gekocht bij Julija's shop. Jammer dat het bijna op is. Het werd al gebruikt voor o.a. een zonnebrilzakje en ook voor een luiermapje. Het luiermapje kan ik jullie laten zien binnen enkele dagen wanneer het is afgegeven.



4 opmerkingen:

  1. Leuk die slabbertjes, meteen goed herkenbaar voor wie ze zijn. Wat een aparte naam onthaalmoeder heb ik nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk dat ze in Nederland het woordje "gastouder" gebruiken ipv onthaalmoeder?

      Verwijderen
  2. Daar ga je weer iemand heel blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes!
    Wees vrij om maandag weer te komen linken op de wekelijkse ikblogjijblogt link your stuff!

    BeantwoordenVerwijderen