zaterdag 27 juli 2013

Kleine vorderingen

De voorbije dagen niets nieuws meer gestart...  Eerst alles afwerken wat er nog ligt.

Ik heb nog een vriendje gemaakt voor het konijntje. De vorige maakte ik met haaknaald 3,5; de nieuwe met nr. 3.

Ook de 3 nieuwe Nijntjes zijn klaar, nu nog uitzoeken hoe ik er het mooiste een mobile van kan maken.

Bijna alles wat ik nodig heb om Rupsje-nooit-genoeg in elkaar te steken ligt klaar.

En dit varkentje ga ik zo proberen in elkaar te steken, heb de handleiding nog steeds niet teruggevonden.

Pas als ik met dit alles klaar ben, mag ik van mezelf verder haken aan dit leuke primuladeken.

2 opmerkingen:

  1. Ga je die hondenkoekjes ook verwerken in het deken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die Nijntjes zijn superlief! Ik zal nog eens op zoek gaan naar het 'nijntje-groen', maar deze drie zullen ook al een mooie mobile worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen