donderdag 6 juni 2013

Cadeautje voor H.

Voor H. had ik al langer een cadeautje klaar liggen. Ze houdt erg van groen en blauw, dus het leek me wel echt iets voor haar.
Omwille van allerlei omstandigheden, zagen we elkaar een tijdje niet.
Tot vorige week, toen konden we onze wekelijkse boswandelingen hervatten. Maar ik was het cadeautje thuis vergeten...

Na de wandeling kreeg ik van haar een pakje! Ik was heel blij met het leuke Veritasstofje dat er in zat.

Wat kon ik er beter mee maken dan voor haar hele gezinnetje zonnebrilzakjes ;-)...?


Het stofje met de gitaren gebruikte ik ook vorig jaar voor de Communie van haar zoon. Ik maakte toen een zakje voor zijn MP3-speler en stak er enkele plectrums in voor zijn gitaar.

Weer enkele cadeautjes afgeleverd. Nog een paar zouden er klaar moeten zijn tegen het weekend. Tussendoor ook nog een slaapkamer schilderen en daarna nog eens wat maken voor ons kleinzoontje. Ik weet nog wat te doen ;-)!

2 opmerkingen:

  1. Dat brillenstofje ligt hier al weken klaar voor een hemdje voor stan! Mooi hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad een mooi stofje! Wat houdt je tegen om aan het hemdje te beginnen...;-)...?

      Verwijderen