donderdag 7 februari 2013

Stoffen boekje

Toen de kinderen nog klein waren, bestelde ik via een Nederlands tijdschrift 2 dekbedovertrekken en nog een extra meter van deze stof van Dick Bruna.
De dekbedovertrekken zijn versleten.
Van de stof maakte ik een boxkleed/parklegger. Waar die gebleven is, weet ik niet.
Tussen de voorraad stof ontdekte ik nog een een half metertje en probeerde er een stoffen boekje uit te maken.  Het is een leuk boekje, maar ik ben niet helemaal tevreden.



Indien iemand tips heeft voor het maken van stoffen boekjes, mag je me het laten weten. Ik heb namelijk nog een beetje stof over en zou er graag een boekje van maken dat beter afgewerkt is.


1 opmerking:

  1. Hoi,

    Ik ben er ook eentje voor men zoontje aant het maken. Uit verschillende stofjes zodat hij kan voelen. Ook enkele met knisperplastiek. Ik ga de 'pagina's' hem binnenstebuiten stikken en dan alles aan elkaar maken met behulp van knopsgaten en lintjes. Zo kan hij goed bladeren. Hopelijk lukt dit. Afwachten maar...

    BeantwoordenVerwijderen