zaterdag 28 maart 2015

Van de nood een deugd maken...

Vorig jaar februari werd één van de vriendinnen 50 jaar. Ze kreeg van mij een daguitstap cadeau. Wegens allerlei omstandigheden lukte het maar niet om een datum te prikken. Ondertussen is februari 2015 gepasseerd en werd ze 51. Hoog tijd dus om af te spreken. Onze agenda's bij elkaar gelegd en op vrijdag 27 maart in grote letters "Hasselt" neergepend.
Ontbijtje werd gereserveerd, wandelroute uitgestippeld, enkele musea genoteerd... 't Beloofde een leuke dag te worden.

Foto vorig jaar genomen tijdens tentoonstelling "Sense of Sound" in Z33.
Tot ik donderdagochtend bij het opstaan mij helemaal niet lekker voelde: kou, hoofdpijn, keelpijn, in de loop van de dag kwamen er ook nog buikkrampen bij... Een uitloper van de griep 2 weken geleden?
Met de nodige pijnstillers ben ik toch nog de hele dag kunnen gaan werken, maar het werd me al snel duidelijk dat een treinreis en een hele dag rondstappen niet haalbaar zou zijn. Met heel veel spijt onze uitstap moeten uitstellen :(.

In de loop van vrijdag werd het wat beter. Geen kou meer, hoofdpijn weg, enkel nog wat keelpijn en de buikkrampen waren ook minder.
Beetje balen want het was mooi weer voor een daguitstap.

Dan maar proberen iets anders leuks te doen, waarbij ik regelmatig wat rust kon nemen.

Op mijn to-do lijstje stond nog een cadeautje dat ik dit weekend nodig heb: een vlaggenlijn.



Volgende week opent er in onze buurt een nieuwe mini-crèche. Dit weekend zijn er open-deur-dagen en daar gaan we graag een kijkje nemen. Hopelijk komt een vlaggenlijn bij hen wel van pas?



Ik maakte ook een bijpassend kaartje.



Vandaag lijk ik weer in orde. Nog een mooi papiertje rond het cadeautje doen en we kunnen straks gaan kijken.





6 opmerkingen:

  1. Allez, zeg,
    je had in Hasselt kunnen geweest zijn!
    (en het is er niet van gekomen)

    hele mooie paddenstoelenguirlande, die van de crèche kunnen niet anders dan blij ermee zijn!
    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hope you are feeling better, beautiful bunting.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap verder. Je slinger ziet er prachtig uit. Zullen ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai, niet leuk, zo ziek zijn met eigenlijk een leuk uitstapje. Ziek lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig voel je je weer wat beter, Hasselt blijft wel ;-)
    En je vlaggenlijk vinden ze vast erg mooi en zal goed van pas komen.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met die vrolijke vlaggenlijn zullen ze in de mini-crèche wel heel blij zijn! Je hebt het griepvirus serieus te pakken gehad, lees ik. Niet tof om zo te hervallen juist op het moment dat je een toffe uitstap met een vriendin had gepland. Verzorg jezelf maar heel goed!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen