dinsdag 10 februari 2015

Granny squares en stripes: klaar!

Mijn 3 kussens zijn (eindelijk) afgewerkt. Samen met de kussens van K. zullen ze dienen als voorbeeld in de workshop die we geven met het HandWerkCafé op het einde van deze maand.

De kussens werden alle 3 met dezelfde 8 kleuren gehaakt, iedere zijde in een andere combinatie.



Ieder kussen kreeg zijn eigen afwerking. Bij eentje werden de 4 zijden aan elkaar gehaakt met vasten.




Bij een andere haakte ik samen met een sierrandje.




Bij de laatste haakte ik de zijden al samen tijdens het maken met de join-as-you-go methode. Eén zijde liet ik open en daar werden knopen geplaatst. Nichtje E., die zondag langskwam, hielp me om de geschikte knopen uit mijn voorraad te zoeken.




Nu de flyers nog afwerken en dan zijn de voorbereidingen bijna klaar. Hopelijk krijgen we op 28/02 een even gezellige workshop als die in het najaar.







11 opmerkingen:

  1. So beautiful and cheerful! Love all!
    Hope you have a wonderful day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk! Vrolijke boel zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze passen perfect bij elkaar en wat goed dat ze allemaal hun eigen techniek hebben.
    Ik stel me zo voor dat je het heel duidelijk kan tonen allemaal op de workshop.

    Veel succes ermee!

    Brigitte
    P.S. de knoopjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They all look good with the same colors and different patterns and edging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What amazing colours! Thank you very much for sharing! :) Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the bright colors! I think that my favorite one is the striped one.

    Thanks so much for sharing at The Yarn Fanatic Party. I can't wait to see what you link up next!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These pillows are so pretty! I'm currently working on some granny square pillows, and I really like yours! So bright and cheery!

    Navy Wifey Peters @ The Submarine Sunday Link Party

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love how you've used different patterns but the same colours :)

    BeantwoordenVerwijderen