vrijdag 28 november 2014

Puntsjaal

Al een paar keer had ik tijdens het HandWerkCafé de sjaal van M. bewonderd. Toen ik bij Kristel deze mooie wolletjes zag, besloot ik hem zelf ook te maken.

M. bezorgde me de link naar het patroon en vorige week begon ik er aan.



Een mooi kleurenverloop!



M. haakte een andere rand aan haar sjaal dan in het patroon beschreven werd, ik maakte hem zonder rand.



Ik haakte met haaknaald nr. 6, dus het ging snel vooruit! Op 1 week tijd was de sjaal klaar. En wat een heel groot voordeel is; je hoeft enkel aan het begin en aan het einde een draadje in te stoppen ;).



5 opmerkingen:

  1. Echt goed gelukt!
    Helemaal in herfstkleuren.
    Ik zie ook de steek graag, het geeft een bloemenmotief met die gaatjes, eh? Of ligt het aan mij dat ik het zo zie?

    Goed weekend (is eigenlijk al zo goed als gestart, eh?)
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de kleuren ook schitterend. En in het motief zie ik iedere keer weer wat anders.
      Vandaag idd een dagje vrij om al aan het weekend te kunnen beginnen, maar helaas geveld door een serieuze verkoudheid :(.

      Verwijderen
  2. Mooi is ie! Ik heb hem ook gemaakt. Maar dan met blauwe kleuren. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je hem ook geblogd? Ben als eens gaan zoeken, maar vind hem niet direct terug op je blog...

      Verwijderen
  3. Supermooi!!!!! Wat een kunstwerkje :)

    BeantwoordenVerwijderen