donderdag 19 juni 2014

Work in progress

Er liggen weer heel wat werkjes te wachten op afwerking. Misschien met een beetje teveel tegelijk bezig ;)?

L. vroeg me enkele sjaaltjes te maken voor in haar haar. De stofjes liggen klaar, ik moet enkel nog een uurtje tijd vinden/maken om achter de naaimachine te gaan zitten. L., ik beloof je dat ze dit weekend gemaakt worden!



Haakwerkjes liggen er ook nog, maar die kan je makkelijk in de zetel bij tv afwerken. Misschien moet ik mijn naaimachine naar de woonkamer verhuizen, maar dat zullen mijn huisgenoten niet zo prettig vinden...;).

Mijn piramide-omslagdoek is ondertussen helemaal afgehaakt. Hij moet nog opgespannen worden. Een werkje dat niet in de woonkamer kan gebeuren, dus... het wordt uitgesteld :(.



Voor de sjaal had ik 2 bolletjes van de wol nodig. Met het resterende bolletje ben ik ondertussen begonnen aan een cirkelsjaal.



Aan mijn Cal-deken werd na week 21 niets meer gedaan, daar heb ik ook nog wat in te halen.



Verder ligt er nog een knuffel te wachten om in elkaar gezet te worden.



En ik moet bekennen dat deze kleurtjes veelvuldig gebruikt worden...


...voor mijn projectje voor tussendoor. De voorraad vierkantjes voor mijn cirkeldeken groeit gestaag ;). Maar die laat ik je in een volgend berichtje nog eens zien.


Ps: vergeet de give away niet!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten