zaterdag 17 mei 2014

Rommelen en haken

Drukke dag vandaag.

Vanochtend eerst naar de boekhandel geweest om een besteld boek op te halen. Een ander boek was reeds uitverkocht en is terug in bestelling.
Ik kon het niet laten om deze mezelf cadeau te doen.

Terug thuisgekomen met de middelste dochter heel hard gerommeld in de garage. Veel spullen bij elkaar gezocht om morgen op de plaatselijke rommelmarkt te verkopen. Hopelijk raken we van veel "rommel" vanaf, zodat onze garage netjes kan blijven.

Daarna met de jongste dochter en de echtgenoot het terras eens heel goed onder handen genomen. Dat was echt wel nodig. Zo vuil... :(!

En nu, in het laatste avondzonnetje, aan het genieten op ons terras.
Een beetje bladeren in mijn nieuwe boeken en wat haken aan iets nieuws. Nu mijn UFO's klaar zijn, mag dat :).




Prettig en zonnig weekend iedereen!








3 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk boek, ik keek 'm even in in de boekhandel. Succes met de verkoop!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Geniet van de zon en je boekjes op je proper terras :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes alvast met de rommelmarkt.
    Dat boekje heb ik laatst gekregen van een tante voor mijn verjaardag.
    Nog een fijne avond gewenst en geniet nog even van het lekkere weertje!

    BeantwoordenVerwijderen