zondag 11 mei 2014

Duiveltje

Mijn 2e duiveltje is klaar!



In tegenstelling met de 1e, haakte ik hem nu met haaknaald 2,5 i.p.v. met 3,5 zoals het in de beschrijving vermeld stond. Ik vind hem er nu nóg mooier uitzien.

Natuurlijk is hij nu ook wel wat kleiner, maar dat vind ik niet erg.



Aan de drietand heb ik mij nog niet gewaagd. Dat komt misschien één van de volgende dagen. Ik ga dan al zeker de raad van Amarice opvolgen en rondom een pijpenrager haken.

Mijn duiveltje was net op tijd klaar om ook bij de mooie werken van mijn collega-handwerksters van het Handwerkcafé te kunnen liggen tijdens de workshop en tentoonstelling gisteren.



Meer foto's hiervan verschijnen deze week op mijn blog.

Prettige, winderige, zondag iedereen!





1 opmerking:

  1. Ha, ha, ook als die wat kleiner dan de vorige, het blijft een schattig duiveltje !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen