vrijdag 30 mei 2014

Cadeautje

Gisteren waren we uitgenodigd op het communiefeestje van nichtje L. Omdat L. heel graag knutselt en ook wel eens graag aan de naaimachine zit, had ik een "naaipakketje" samengesteld.

Een fruitkistje werd aan de buitenkant beschilderd, binnenin kwam toile cirée.






Er kwam een boek in met naaiprojectjes voor kinderen.



In de stoffenkast vond ik nog voldoende lapjes. Een assortiment knopen ging er ook nog bij.




Met een stofje dat ik vond bij Den depot maakte ik een gepersonaliseerd speldenkussentje.




Van hetzelfde lapje maakte ik ook nog een Fedha, waar nog een centje in kon.

Het is de 2e links, bovenaan. Vergeten een aparte foto te nemen...

Nog een kaartje met lintjes en strikjes er bij...



Samen met nog enkele lapjes vilt, was dit het resultaat:



L. zal zich niet moeten vervelen de volgende maanden ;).

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kado zeg , dat zou ik zelf wel willen krijgen . En het ziet er zo gezellig uit ! Dat nichtje boft met zo'n tante .

    BeantwoordenVerwijderen