donderdag 2 januari 2014

Speelgoedmand

Gisteren "las" de kleinzoon zijn eerste nieuwjaarsbriefje voor. Dat moest natuurlijk beloond worden. Hij kon nog wel een mand gebruiken om zijn speelgoed in op te bergen.

Ik zocht enkele stofjes bij elkaar en maakte een speelgoedmand. De buitenste stofjes verstevigde ik met vlieseline, de binnenstof kreeg een laagje opstrijkbaar volumevlies. 2 handvatten tussen beide stoflagen en de mand kan makkelijk opgepakt worden.

Vogeltjesstof gekocht in Kapellen, boerderijstofje komt van Misses Needle.

Walvisstofje van Julija's shop, autootjes ook gekocht in Kapellen.

Binnenstofje hier gevonden in de koopjeshoek.
Leuk om te maken, ik denk dat er nog zullen volgen.

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk en vrolijk, zo'n opbergmand, mooi gemaakt! Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die mandjes heel mooi en ze zien er erg praktisch uit ! Dat ga ik vast ook nog eens een keertje doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke stofjes. Er zal met plezier worden op geruimd.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice!! I'm planning to do some boxes for my daughter too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou leuk zijn om als cadeautje te geven en ergens mee op te vullen ;-)
    Wees welkom om weer iets te komen showen op ikblogjijblogt, dat kan tot en met vrijdag aanstaande!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is wel heel leuk! Ik ben benieuwd naar wat je nog maakt, dus je hebt er een volger bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen