woensdag 16 oktober 2013

Stockverkoop

Naar de stockverkoop van Froy & Dind geweest. Enkele jaren geleden leerde ik ze kennen via Talent in de buurt en viel als een blok voor hun mooie wenskaarten en schriftjes.
Toen ik las dat ze een stockverkoop organiseerden, werd dit al een hele tijd geleden in mijn agenda genoteerd.

Gisteren was het zo ver. Samen met één van de dochters en vriendin G. in de vroege voormiddag op de bus richting 't Stad. Vanaf de bushalte moesten we maar een 500 m stappen en we waren reeds ter plaatse.

Oooooooooooh, wat een schone dingen! Ik was nog niet binnen en zag al vanalles waarvan ik dacht dat ik het wilde hebben ;-).
Wenskaarten, blikken dozen en doosjes, schriftjes, nog blikken dozen, babyspulletjes, kleding, stofkes (!), draagtassen, ...

Toch maar even het gezonde verstand gebruikt. We moesten immers ook met onze spullen terug de bus op kunnen.

Ziehier onze buit:

Blikken dozen, schriftjes, magneten

Veel mooie wenskaarten

En de toppers: mooie stofjes! Van mij hadden er nog veel meer mogen zijn ;-).
Ook zin in deze mooie spulletjes? Vandaag kan je er nog terecht en eind november zetten ze een paar dagen hun magazijndeuren terug open.


PS: Vergeet mijn give away niet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten