woensdag 7 augustus 2013

Mini-uitstapje...

Vanmorgen hadden we een vroege afspraak in de buurt van Antwerpen. Omdat ik graag nog wat Catania extra wilde hebben én al lang nieuwsgierig was naar een kringloopwinkel in de buurt maakten we er een leuk (half) dagje-uit van.

Even na half 9 schoven we onze benen onder de tafel "Aan het strand van Oostende"; een leuke bistro waar we genoten van hele lekkere koffie en een croissant.
Terwijl de echtgenoot zijn krant las, ging ik aan de andere kant van het plein winkelen bij Aters. Er werd vanalles gekocht, o.a. een olifant voor één van de dochters, aïda-band voor slabbetjes voor de kleinzoon en natuurlijk nog enkele mooie kleurtjes Catania.



Daarna reden we richting Mortsel naar Opnieuw en Co. Ik had al dikwijls bij Debora gezien, en gelezen, wat zij daar allemaal vindt voor kleine prijsjes. Was soms zelfs stiekem jaloers op haar schatten ;-)...


Een laken (€ 2,20), gekocht voor het mooie stofje, en een babyhanddoek (€ 0,70) die ik ga gebruiken voor de slabbetjes van de kleinzoon.


Een zakje kralen (€0,50). Ik ga de houten er uit zoeken om te gebruiken bij de Nijntjes-mobile.

We vonden ook nog een mooie retroprent en houten speelgoed, alles tesamen deed ik er slechts € 7,70 op! Om dan nog maar te zwijgen van alle mooie dingen die ik heb laten liggen.
Deze kringwinkel is écht wel de moeite! Een mooi aanbod van speelgoed, kleine meubelen, boeken... Spijtig dat het niet wat dichterbij is...





2 opmerkingen:

  1. Tja, de nadelen van het leven op het platteland zeker he :-) Mooie vondsten deed je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Leuke spullen heb je gekocht, en ook mooie kleuren catania.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen