vrijdag 12 juli 2013

Zou ik? Of zou ik niet?

Ik ben gestart met het in-elkaar-zetten van mijn haaksels. Niet een echt leuk werkje, vind ik... Moet het ook overdag doen, want bij kunstlicht lukt dit me niet.

Eentje staat er in elkaar: kleine teckel Sam.

Hier samen met zijn grote broer.

De afwerking is begonnen en er moet aan doorgewerkt worden, want... woensdag zag ik dit leuke boek in de bib! Heel inspirerend! En alhoewel ik van mezelf niet aan iets nieuw mag beginnen vooraleer al mijn andere werkjes in elkaar staan, heb ik toch al 2 bloemetjes gehaakt van de primulaplaid. Ik vind ze heel leuk!


Zou ik de plaid maken? Of niet?
Wat vinden jullie?

5 opmerkingen:

  1. Het in elkaar zetten van haaksels is ook niet echt mijn favoriete bezigheid,
    ik stel het ook altijd uit! Ook niet slim want soms heb ik een hele zak vol van alles wat in elkaar gezet moet worden :)
    De teckelbroertjes zien er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook aan ene begonnen
    Zogezegd om al mijn klein restjes op te krijgen
    Feitelijk gewoon omdat ik zot ben van die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ik mijn overschotjes hiervoor moet gebruiken, zal het maar een piepklein dekentje worden ;-). ik word ook gewoon vrolijk als ik al die kleurtjes zie èn heb nog een grote, nieuwe voorraad haakkatoen klaarstaan. dat moet eigenlijk al reden genoeg zijn om hem toch maar te maken...

      Verwijderen
  3. Ik zou er zeker mee doorgaan, wat een mooie vrolijke deken zal het worden! Schattig de teckels, het in elkaar zetten blijft bij mij ook nog wel eens even liggen... Vaak doe ik dan in één keer een heleboel tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen