zondag 9 juni 2013

Handige zakjes

Vorige week waren we te gast bij mijn broer en schoonzus. De schoonzus gaat binnenkort voor het eerst met het vliegtuig op reis. Om zonnecrème, gsm,... mee naar het strand te kunnen nemen, maakte ik voor haar dit ritstasje.
Ik vind de stoffencombinatie zeer geslaagd en ga er zeker zo nog eentje voor mezelf maken.
Voor mijn broer maakte ik een zonnebrilzakje.
Eén van de dochters heeft zich een nieuwe gsm aangeschaft. Ze vroeg een nieuw gsm-hoesje. Ik maakte er 2, zo kan ze zelf uitzoeken welke de meeste praktische is.

En eindelijk maakte ik ook het reeds lang beloofde pamperzakje. Ik ga er de naam van ons kleinzoontje nog op flocken.



1 opmerking:

  1. Hallo,

    Wat een leuke creaties en in zo een vrolijke stofjes !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen